A Sant Pol, menys sants i més bruixes!

En motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional contra les violències masclistes, la CUP de Sant Pol vam organitzar un acte per a la visualització d’aquestes violències en diferents àmbits. Vam comptar amb la participació de la Isabel Llari, regidora d’Equitat de Sant Pol per la CUP; la Gemma Gómez, membre de l’assemblea local de la CUP; l’Anna Pagès, Secretària Nacional de Polítiques d’Igualtat de La Intersindical; l’Helena Díaz, treballadora social sanitària, i la Blanca Garcia-Lladó, actiu i creadora. En les seves intervencions, les ponenets van explicar les violències masclistes que existeixen en diferents àmbits (polític, sanitari, món interpretatiu, laboral i sindical, etc.) i van posar l’accent en la necessitat de l’organització de les dones, en tots els àmbits i nivells possibles, per a fer front a aquestes violències masclistes. La CUP de Sant Pol animem a construir un moviment feminista santpolenc que lluita contra la violència masclista i promogui els drets de les dones i un poble feminista!