Les Trobades d’Unitat Popular

El 4 de febrer i el 18 de febrer va tenir lloc a la plaça de la Vila la segona edició de les Trobades d’Unitat Popular de Sant Pol. Com en la primera edició de l’any 2019, les Trobades serveixen per a debatre i configurar el projecte polític de la Candidatura d’Unitat Popular, la CUP.

La CUP la formem un conjunt de persones organitzades per promoure una nova manera de fer política, des de baix i transformadora. La CUP és una eina de tothom i per a tothom, amb voluntat de representar tots els sectors de la població, les lluites populars, l’ecologisme, el feminisme, etc.
Les Trobades d’Unitat Popular han servit per retrobar-nos tots els qui pensem com millorar Sant Pol des d’una visió d’esquerres i independentista, per posar en comú propostes i inquietuds, debatre què necessita el poble. Així, a les Trobades hi va haver diferents taules on conversar sobre cada tema: joventut, gent gran, cultura, educació, feminisme, esports, eficiència energètica, benestar i cohesió social, habitatge, seguretat i mobilitat, participació i transparència, República Catalana...
Les conclusions de les Trobades estan sent debatudes a l’Assemblea Local de la CUP per plasmar-les a l’actualització del Projecte Polític que presentarem posteriorment. A la CUP estem convençuts que un poble s’ha de pensar entre com més persones millor i no pas amb les imposicions d’uns pocs tancats en un despatx.
Sant Pol el construïm alegrement entre tots!!! Tots tenim coses a aportar!!! Que no decideixin per nosaltres, construïm entre tots!!!