1 DE MAIG, som classe treballadora!

El Dia Internacional de la Classe Treballadora és una jornada de reivindicació i de fer balanç dels avanços i retrocessos en les conquestes socials i laborals. L’1 de maig d’enguany arriba, de nou, enmig d’una crisi sistèmica de dimensions globals, una crisi agreujada per la pandèmia, la guerra i, als Països Catalans, aguditzada per l’ocupació espanyola i francesa.

El desmantellament del sector públic ha comportat el deteriorament dels serveis més bàsics i la pèrdua de drets socials; paral·lelament, la modificació de la reforma laboral no ajudarà a establir unes relacions laborals dignes per als treballadors. Mentrestant, els rics es fan més rics i els treballadors encara més pobres. Veiem com el preu de la vida puja però els sous no.

Ens urgeix un sindicalisme nacional i de classe fort que doni resposta a les necessitats i aglutini la classe treballadora d’aquest país. Només a través d’una forta unió entre la classe treballadora, els partits d’esquerres i els sindicats podrem tornar a tenir les forces necessàries per recuperar i eixamplar els drets laborals i les condicions materials necessàries per a viure amb dignitat.

Només ens queda una solució, l’ORGANITZACIÓ. Als sindicats de classe, als partits polítics d’esquerres, a les organitzacions juvenils, a les assemblees de pobles i ciutats.

A cada centre de treball, organització i lluita per la defensa dels nostres drets!

Comissariat de propaganda