Defensem la terra, Defensem la vida

Des de l’assemblea de la CUP a Sant Pol ens hem sumat a la setmana de lluita global per l’emergència climàtica promoguda pel moviment ecologista que recorre els pobles i ciutats dels Països Catalans per denunciar els responsables del col·lapse socioecològic que vivim.

A Catalunya, tenim la Llei de Canvi Climàtic de Catalunya, una de les més avançades d’Europa, que s’ha vist retallada pel Tribunal Constitucional espanyol. Volem avançar cap a una república ecologista que trenqui amb la subordinació de la natura als interessos del capital i que garanteixi una vida digna per a les classes populars.

En consonància amb aquesta jornada de Lluita, des del grup municipal de la CUP a Sant Pol de Mar presentarem properament al ple una moció per cercar acords institucionals en aquesta temàtica.