L’antena de l’hotel. La lluita continua

Arran de la intenció d’una companyia de telecomunicacions d’instal·lar una antena de telefonia a l’entorn de la plaça de l’hotel, l’assemblea de la CUP va decidir defensar la ubicació d’aquesta antena a Can Tiril, una solució viable tècnicament i que no malmet el paisatge urbà.
A l’agost, el govern va aturar la instal·lació, però el tema encara no està tancat i la companyia ha presentat un recurs. La llei defensa l’accés de tothom a les telecomunicacions, postura amb la qual estem completament d’acord, però lamentem que la manca de desplegament de la normativa sigui aprofitat per companyies privades en el seu únic benefici.
Per això, perquè la lluita no s’ha acabat, volem destacar per sobre de tot la importància de la mobilització dels veïns durant aquests mesos. Des de l’assemblea sempre defensarem un model de poble on tothom hi tingui veu.